Ezúttal két helyszínen kerül megrendezésre az önkormányzati területen széles körben elterjedt OrganP Költségvetési Integrált Gazdálkodási Rendszer felhasználói Klubjának soron következő szakmai fóruma. A gazdálkodási szabályozás változásairól, a fejlesztések irányáról, a rendszert érintő kérdésekről lehetőség nyílik aktív szakma-specifikus párbeszédre a rendszer felhasználói és a fejlesztő, üzemeltető Zalaszám Informatika szakemberei között.
Időpontok, helyszínek:
2010. március 11. 10:00-15:00
Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. (Tetőtér-Széchenyi terem)
2010. március 18. 10:00-15:00
Rubin Hotel
1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.
Napirend:
9.30 - Regisztráció
10.00 -10.10 - Megnyitó
10.10 - 10.40 - Tájékoztató az elmúlt időszak fejlesztéseiről (Takács Mária, Horváth Norbert)
10.40 - 11.00 - 2010. évi Nyitási feladatok, 2010. évi számlatükör, 2010. évi főbb jogszabályi változások (Farkas Zoltánné)
11.00 - 11.20 - Tájékoztató a HelpDesk tapasztalatokról (Büki Eszter)
11.20 - 11-40 - Tájékoztató a folyamatban levő fejlesztésekről, funkcióbővítésekről és a távolabbi tervekről (Takács Mária, Horváth Norbert)
11.40 - 12.20 - Szünet (szendvics, kávé, frissítő)
12.20 - (igény szerint) Konzultáció a Rendszerrel kapcsolatos felhasználói igényekről, problémákról (vezeti: Vincze Gizella , válaszadásban résztvevők: Varga János, Takács Mária, Horváth Norbert, Büki Eszter, Farkas Zoltánné)
Egyéb kérdések
További részletek: Farkas Olivér - Telefon: 92/502-513; Mobil: 30/916-2666