Az OrganP felhasználók számának növekedésével párhuzamosan növekvő igényeknek és elvárásoknak kívánt eleget tenni a Zalaszám Informatika az új fejlesztéseivel. Ezek főként Bank/pénztár modult érintették, ahol a teljes verziófrissítésnek köszönhetően új ügyviteli folyamatok segítik a gyors és pontos ügyintézői munkát. Ugyancsak bemutatásra került a Személyi juttatások és az Átvett pénzeszközök analitikája is. A jövőben lehetőség lesz a munkaügyi adatok analitikus nyilvántartására és segítségével a bér jellegű előirányzatok megtervezhetők. Az átvett pénzeszközök analitikája alkalmas a támogatások, a támogatás értékű bevételek és az átvett pénzeszközök nyilvántartására.
Cégünk ezeket a változtatásokat és fejlesztéseket volt hivatott ismertetni zalaegerszegi BGF Gazdálkodási Kar Infocentrumában 2011. szeptember 22-én tartott Szakmai Nap keretében Vincze Gizella cégvezető , valamint Takács Mária és Horváth Norbert vezető fejlesztő kollégáink közreműködésével. Az új fejlesztések bemutatását követően, a partnereknek lehetőségük nyílt egy kötetlen szakmai beszélgetésre, majd a Zalaszám Informatika munkatársai tájékoztatták a felhasználókat az aktuális és az év végéig várható fejlesztésekről. A rendezvényt konzultáció zárta, ahol a Szakmai Nap folyamán felmerült kérdésekre kaphattak választ a vendégeink.
Rendezvényen készült fotók: