Sajtószoba

előző következő tartalomjegyzék
Újabb lépés Lentiben az integrált önkormányzati informatika útján
2010 szeptember 24.

Lenti Város Polgármesteri Hivatalában újabb számítógépes programok kerültek beszerzésre és bevezetésre. Az ÁROP-1.A.2/A-2008-0044 azonosító számú pályázat keretében közbeszerzési eljárással beszerzett hatósági munkát támogató programok - Gyámügyi, Építéshatósági, Működési engedélyek nyilvántartását támogató modulok - újabb mérföldkövet jelentenek a Hivatal életében. A szakhatósági munkát támogató modulok automatikusan illeszkednek a Hivatal számos szervezeti egysége által már használt, több éve működő alkalmazásokhoz, az OrganP gazdálkodási és Irka iratkezelési rendszerekhez.

Mind az öt alkalmazás a Zalaszám Informatika Organ keretrendszerében, egységes alapokon működik, közös partnertörzset, közös kódokat, egységes felhasználói felületet használnak, ezzel átlátható, és egyszerű kezelhetőséget biztosítanak a felhasználóknak. A rendszerek könnyen paraméterezhetőek, gyorsan testre szabhatóak a különféle eljárásrendeknek megfelelően.

Az e-ügyintézést támogató funkciók a legkorszerűbb informatikai szolgáltatásokkal - például SMS küldéssel - biztosítják az ügyfelek kellő tájékoztatását az ügyek státuszáról. Az alkalmazásokat a legtöbb önkormányzathoz hasonlóan a Zalaszám ASP Központjából érik el a felhasználók.